معرفی جدیدترین سایتهای کلیکی خارجی

معرفی جدیدترین سایتهای کلیکی خارجی

در این وبگاه جدیدترین سایتهای کلیکی خارجی معرفی خواهند شد .
معرفی جدیدترین سایتهای کلیکی خارجی

معرفی جدیدترین سایتهای کلیکی خارجی

در این وبگاه جدیدترین سایتهای کلیکی خارجی معرفی خواهند شد .

معرفی دوسایت کلیکی پردرآمد

درود خدمت دوستان بزرگوار


دوستان بزرگوار در این پست  ، دوسایت فوق العاده و پردرآمد my6clix  و buxept  رو خدمتتون معرفی میکنم .


دوستان عزیز این دوسایت ،آگهی های زیادی رو برای کلیک ارائه میدن و مهمتر اینکه اگهی هایی که برای کلیک میذارن دارای قیمتهای خیلی خوبی هستش و براحتی میشه در عرض ده تا پانزده روز به مبلغ لازم برای اجاره زیر مجموعه دست پیدا کرد .

اما این همه داستان نیستش . نکته خیلی مهمی که در این دوسایت و البته سایتهای دیگه ای که معرفی کردم قبلا و معرفی خواهم کرد دوباره این هستش که برخلاف نئوباکس ، زیرمجموعه های اجاره ای این

سایتها کلیک مداوم هر روزه دارند و این فوق العاده هستش .

به این  معنی که شما بعد از اینکه یک دلار از این سایتها کسب کردید که خیلی زود این اتفاق میوفته ، با توجه به فعال بودن زیرمجموعه ها  و کلیک هر روزه اونها ، خیلیدر عرض چند روز دوباره دلارهای لازم رو برای اجاره زیرمجموعه های بعدی به دست میارید و روز به روز درامدتون بیشتر میشه ..حالا اگر شما زیرمجموعه مستقیم هم بتونید بگیرید که دیگه فوق العاده خواهد بود .

معرفی :

buxept سایت کلیکی  حرفه ای با پرداخت به پرفکت مانی


وضعیت : درحال پرداخت

مزایای عضویت

کسب بیش از ۰٫۰۴$ به ازای هر کلیک
حداقل برداشت = ۲$
۱۰۰% مطمئن
با سودی منطقی و پایدار
دارای تبلیغ ۰٫۰۰۱ و ۰٫۰۴

برای عضویت در این سایت فوق العاده ، روی بنر زیر کلیک کنید .



۲- سایت my6clix

my6clix دارای تبلیغاتی با نرخ عالیبوده و از سیستم های مالی بیت کوین و پرفکت مانی پشتیبانی می کند که برای ما ایرانی ها از جمله مزایای یک سایت کلیکی خوب بشمار می رود ،

درضمن در این سایت می تونید تعداد قابل توجهی زیرمجموعه مستقیم جذب کنید که بسیار به صرفه است.

مزایای سایت:

حداقل برداشت ۲ دلار به پرفکت مانی

جذب کاربران زیادی در مدت کوتاه

میانگین کلیک زیرمجموعه بالا

ارتقا اکانت ارزان

برای عضویت در این سایت فوق العاده روی بنر زیر کلیک کنید و لذت ببرید 


معرفی سه سایت معتبر کلیکی ایرانی (طبق خواست کاربران عزیز)

در پاسخ به خواست شما عزیزان که در ایمیلهای دریافتی و همچنین نظرسنجی مندرج درسایت تقاضای معرفی سایتهای کلیکی ایرانی را کرده بودید ،سه سایت ایرانی که  مورد تایید این مجموعه میباشد ،حضورتون معرفی میشود.


1- یک باکس 


یک باکس


2- مریتا باکس


مریتاباکس


3-فارس باکس


فارس باکس


سیاست ما در این وبگاه آموزش کسب درآمد دلاری بوده و خواهد بود ، و صرفا به جهت اینکه در ایمیلهای دریافتی و  سیستم نظرسنجی سایت خواستار معرفی سایتهای کلیکی معتبر ایرانی شده بودید ، از این رو استثنائا این سه سایت که مورد تایید می باشند ، معرفی شد که امیدوارم مطلوب شما بزرگوراران بوده باشد.

استراتژی طلایی من در مورد نئوباکس ،پیدورتس و توئیکرز

با سلام مجدد حضور دوستان بزرگوار.


آپدیت پنجم این پست و الصاق موقت اون به پست اول صفحه به درخواست دوستان ( ضمنا عزیزان به دلیل کثرت ایمیلهای دریافتی اگر دیر جواب میدم به بزرگواری خودتون ببخشید...) 94/7/13



توجه : اگر سایت paidverts   برای شما بدرستی باز نمی شود باید یا آی پی خود را تغییر دهید و یا dns کانکشن خود را از طریق آموزش زیر تغییر دهید :




با توجه به ایمیل های بسیار زیادی مبنی بر درخواست راهنمایی و استراتژی ، که از شما بزرگواران دریافت میکنم و واقعا به لحاظ ضیق وقت امکان پاسخگویی به تک تک این ایمیل ها را ندارم ، برآن شدم در این پست استراتژی عمومی ای که خودم دنبال میکنم و موفقیت ام رو مرهون این پروسه میدونم ، خدمت شما عزیزان عرض کنم.


البته استراتژی خاصی که در مورد نئوباکس و پیدورتس و توئیکرز به عنوان سه سایت کلیدی که اساس هدف گذاری من هستند ،دنبال میکنم ، اختصاص به دوستانی دارد که زیرمجموعه بنده هستند و خواهند شد دارد و جداگانه از طریق ایمیل بهشون ارسال خواهم کرد و ملاحظه خواهند کرد چه تاثیر شگرفی خواهد داشت در پیشرفت سریع و رسیدن به درآمدی که دیگران در مدت زمان زیادی بهش رسیدن و یا به دلیل شکست هرگز بهش نرسیدن.


خب بپردازیم به استراتژی عمومی بنده در مورد سه سایت نئو باکس ،پیدورتس و کلیکس سنس.


ببینید عزیزان سه سایت نئو باکس ،پیدورتس و توئیکرز ، همون طور که میدونید برترین سایتهای کلیکی دنیا هستند که بالاترین میزان عضویت و پرداختی رو دارند ، به گونه ای که دنیای ptc  متاثراز این سه سایت بوده و الگوی همه سایتهای دیگه  به شمار میروند و البته هریک روشهای خاص خودشون رو دارند .


پیدورتس معروف به شاهکار دنیای ptc: paidverts Masterpiece of ptc


نئو باکس معروف به پادشاه سایتهای کلیکی : NEOBUX THE KING-PTCS


 توئیکرز معروف به ملکه سایتهای کلیکی : twickerz the queen of ptc



خب بنده با توجه به اعتبار فوق العاده بالای این سایتها در بدو امر تصمیم به فعالیت در این سه سایت گرفتم .


اما.......... نکته مهم اینجا بود که به همراه این سه سایت بیست سایت معتبر دیگه که داری بالاترین امتیازهای جهانی در امر کلیک و ptc  بودند رو انتخاب کردم ..چرا؟؟؟؟

عرض میکنم : به واقع من بیست سایت انتخابی دیگر را پلی برای موفقیت فوری در سه سایت ذکر شده قرار دادم ..


میپرسید چگونه؟


جواب من : دوستان طبق روند معمول ما ایرانیها دوست داریم در این سایتها کلا به رایگان فعالیت کنیم و پولی رو پرداخت نکنیم .خب بنده هم از این مسئله مستثنا نبودم و نمیخواستم پولی سرمایه گذاری کنم (هرچند خیلی اندک و در حد حتی یک دلار)

اینجا بود که بهترین تصمیم ممکنه رو گرفتم ...بله من بیست سایت دیگر را ( فارغ از اینکه اونا هم بعد از گذشت مدتی به سود آوری میرسن و از همشون روزانه دلار جمع اوری میکنم ) منبعی قرار دادم که درامد حاصل از اونها را که دربیست روز اول از هرکدوم دو دلار برداشت کرده بودم منتقل کنم به سایت پیدورتس و نئوباکس و کلیکس سنس.


در سایت اول یعنی پیدورتس با این پولهایی که از بیست سایت دیگه بدست آورده بودم بسته های تبلیغی یک دلاری خریدم که هم سایتم رو تبلیغ میکرد و هم طبق روال % 55/1 سود بهم بر میگردوند و من دوباره باهاش بسته تبلیغی میخریدم و آپگرید میکردم که باعث شد امتیاز من که قسمت مهم سایت پیدورتس هستش بره بالا (اونم در عرض فقط بیست روز،چیزی که درحالت عادی 3 ماه یا بیشتر طول میکشه ) وقتی امتیازم رفت بالاتر و به گروه بالاتر صعود کردم روزانه تبلیغ های با قیمت بالاتر دریافت کردم و دیگه مشعوف از این موفقیت که ریزه کاریهای مربوط به اون رو به دوستان زیر مجموعه خواهم گفت.


همین روال رو در سایتهای نئوباکس و توئیکرز هم دنبال  کردم اما به صورتی دیگر و خدارو شاکرم که الانی که درخدمت شما هستم به درجه خیلی خوبی به لحاظ درآمدی در این سایتها رسیدم.


خب فکر کنم متوجه شدید که شرط اصلی موفقیت و مولفه اصلی بنده داشتن بیست و سه سایت بود که بیست سایت اونها نقش اسپانسر سه سایت نئوباکس و پیدورتس و کلیکس سنس رو برام داشتند.(من از این بیست سایت صمیمانه متشکرم که هم خودشون درامد برام به ارمغان میارن و هم تبدیل به سکوی پرتاب برام شدن)


خب این بود اون استراتژی عمومی من در مورد سایتهای neobux ، paidverts و twickerz


مطمئنم از همین لحظه این پست بنده رو دوستان دیگه در وبلاگ های خودشون به اشتراک خواهند گذاشت بدون ذکر منبع که همینجا اعلام میکنم  بنده راضی نیستم و شرعا حرام هستش.


خب عزیزان من مجموع سایتها رو اینجا میذارم تا اگر تمایل به رسیدن  به موفقیتی که من بدست آوردم رو دارید ازشون استفاده کنید.

در هر مرحله اگر سوالی داشتید میتونید به آیدی یاهو :neo_trade پیام بدید تا جوابگو باشیم.


لیست سایتها به شرح ذیل : 


***سه سایت اصلی من  : 

جهت عضویت کافی است روی بنر مربوطه کلیک کنید.

                                                                                                                                              

                                                                             


سایتهای الیت زیر که معرفی میکنم و هرکدوم  جزو تاپ ترین سایتهای کلیکی دنیا هستند و نقش فوق العاده ای در موفقیت من در نئوباکس و پیدورتس داشتند.


برای عضویت در هر کدوم کافی است روی بنر مربوطه کلیک کنید.





پرداخت به پرفکت مانی و بانکهای دیگه 




پرداخت به پرفکت مانی و بانکهای دیگه 




پرداخت به پرفکت مانی و بانکهای دیگه 




پرداخت به پرفکت مانی و بانکهای دیگه 




پرداخت به پرفکت مانی و بانکهای دیگه




پرداخت به پرفکت مانی و بانکهای دیگه




پرداخت به پرفکت مانی و بانکهای دیگه




پرداخت به پرفکت مانی و بانکهای دیگه




پرداخت به پرفکت مانی و بانکهای دیگه...ojooo :  سایت فوق العاده ای هستش مثل نئوباکس





پرداخت به پرفکت مانی و بانکهای دیگه 




پرداخت به پرفکت مانی و بانکهای دیگه




پرداخت به پرفکت مانی و بانکهای دیگه




پرداخت به پرفکت مانی و بانکهای دیگه




پرداخت به پرفکت مانی و بانکهای دیگه




پرداخت به پرفکت مانی و بانکهای دیگه




پرداخت به پرفکت مانی و بانکهای دیگه




پرداخت به پرفکت مانی و بانکهای دیگه




پرداخت به پرفکت مانی و بانکهای دیگه




پرداخت به پرفکت مانی و بانکهای دیگه



پیدورتس ،شاهکاری بی مثال در دنیای سایتهای کلیکی

در کنار همه سایتهایی که کار میکنید واقعا حیفه که پیدورتس رو کنار خودتون نداشته باشید .

با کلیک روی بنر زیر عضو بشید و عید نوروز امسال  رو با مبالغ فوق العاده ای  که از این سایت خواهید گرفت  برای خودتون و خانوادتون رویایی کنید.


PaidVerts

Paidverts سایتی حرفه ای با مدلی جدید و استثنایی در بین سایتهای کسب درآمد

با تبلیغاتی به ارزش 0.001 سنت تا 100 دلار (حتی بیشتر)!

پرداخت به حساب پرفکت مانی و پیزا - حداقل برداشت 1 دلار 

وضعیت : یک سال آنلاین و در حال پرداخت
سند برداشتم مربوط به پیدورتس :

توجه : اگر سایت برای شما بدرستی باز نمی شود باید یا آی پی خود را تغییر دهید و یا dns کانکشن خود را از طریق آموزش زیر تغییر دهید :


آموزش کامل ثبت نام و فعالیت در سایت پیدورتس :

سایت paidverts در اکثر سایت های مانیتورینگ جهانی به خوبی در حال کسب امتیاز و رتبه است و دلیل آن هم تفاوت و ابتکار در سیستم کلیک و امتیاز بندی است در صورت ثبت نام و کار کردن با این سایت مطمئننا شما نیز تفاوت ها را احساس خواهید کرد .
حال بپردازیم به نحوه کار با paidverts بعد از ثبت نام ،اساس کار این سایت کلیکی یا سرمایه گذاری و کلیک امتیاز این سایت است بنام BAP که هرچه امتیاز یا BAP شما در سایت بالاتر باشد به همان اندازه از کسب درآمد بالاتر و راحت تر از طریق آزاد شدن تبلیغات با ارزش دلاری بالاتر بهره خواهید برد ، روزانه معادل ۴۰۰ BAP رایگان از طریق دیدن تبلیغاتی بنام Activation Ad در اختیار کاربران قرار میگرد دیدن این تبلیغات جهت رسیدن به مراتب بالاتر در سایت الزامی است .
بعد از ورود به سایت از منوی کناری بنام Your Navigation بر روی Paid Ads کلیک کنید تا تبلیغات نخست جهت کسب امتیاز نمایان شود .
توجه : کلیه تبلیغات اعم از امتیازی و پولی در سایت دارای تاریخ انقضا هستند و باید طی مدت زمان معلوم دیده شوند وگرنه آنها را از دست خواهید داد .
با کلیک بر روی View Activation Ad کادری به صورت زیر نمایان خواهد شد که جهت تکمیل فرایند دیدن هر تبلیغ به صورتی که در عکس مشاهده می کنید اقدام نمایید .


و در صفحه بعدی منتظر شمارش ثانیه شمار میشویم که با توجه به تبلیغات مختلف زمانهای متفاوتی دارند پس از آن متن نوشته شده در تصویر را وارد کرده و پس از اتمام تایمر یا زمان سنج confirm را بزنید :


توجه  : دوستانی که با تست انسانی شناسی سایت ( Captcha) مشکل دارند از این قسمت “کلیک کنید ” و روی Switch to Google کلیک کنید تا تست انسان شناسی ساده تر شود .
در ابتدای پست گفتیم داشتن هر BAP مساویست با دریافت 0.0005$ تبلیغ پس هر تبلیغ 25 امتیازی رایگان برابراست با :  activation ad = 25 BAP = 0.0125$   که پس از مشاهده 16 تبلیغ رایگان مطابق تصاویر بالا ، 400 BAP دریافت خواهید کرد 

که به معنی دریافت کاملا رایگان تعدادی تبلیغ با مجموع قیمت 0.2$ می باشد.

(در نتیجه برای اکتیو/فعال نگه داشتن اکانت paidverts و دریافت 400 BAP رایگان هر روز این 16 تبلیغ رو مشاهده نمایید.)
پس نتیجه مهم اینکه برای فعال شدن اکتانتتون باید این  16 تبلیغ رو مشاهده کنید تا تبلیغات پولی براتون بیاد و کارتون رو شروع کنید.
مرحله اصلی از اینجا شروع میشه و مطابق آموزشهایی که در قسمتهای بعدی ارائه خواهم کرد برای اینکه به درآمد ثابت روزانه دلاری بالا برسید باید امتیازتون رو افزایش بدید که خودش خیلی مهمه والبته خیلی ساده .

پس یادتون  باشه در این سایت:
امتیاز /BAP بیشتر = تبلیغات با تعداد و قیمت های بیشتر
یعنی هرچه امتیازتون بیشتر بشه به گروههای بالاتر صعود می کنید و درآمد شما بیشتر خواهد شد.

برای عضویت در این شاهکار دنیای ptc  روی بنر کلیک کنید و لذت درآمد بالای دلاری رو حس کنید.

PaidVerts

آموزش افتتاح حساب ارزی برای برداشت پول از سایتهای ptc

 با سلام حضور عزیزان.

دوستان عزیز سوالات زیادی داشتند و ایمیل های زیادی دریافت کردم که اکثرا در مورد چگونگی برداشت پولشون از سایتهای کلیکی مثل نئوباکس و پیدورتس و دیگر سایتهای مطمئنی که معرفی کردم ،بودش.

در این پست قصد دارم آموزش افتتاح حساب دو بانک بین المللی که همه سایتهای معتبر پرداختشون رو به این  دو حسب پرداخت میکنند و همه ایرانیها هم با این دو حساب کار میکنند و هر روزه خوشبختانه مبالغ هنگفتی ارز و دلار به کشور منتقل میشه رو توضیح بدم.


دوستان ،سایتهایی که معمولا باهاشون در زمینه کلیک کار میکنیم یا با پیزا و پیپال و پرفکت مانی کار میکنند یا اینکه فقط پیزا و پیپال.

خب سایتهایی که با پرفکت مانی کار میکنند کارمون راحته و با افتتاح حساب پرفکت که در ادامه  آموزشش رو خواهم گذاشت در عرض یک ثانیه پولمون رو از سایت دریافت میکنیم و لذت میبریم .مثل سایت پیدورتس که واقعا لذت بخش هستش کار با این سایت .


PaidVerts
خبر جدید :
 بدون وریفای کردن حساب پیزا هم میتوان کار کرد ! نقل و انتقال 70 دلار در روز با حساب وریفای نشده اشکالی ندارد !

اما در مورد حساب پیزا که سوال اکثر دوستان هستش و وریفای کردنش باید بگم مثل آب خوردن این مسئله حساب پیزا حل میشه همون جور که خودم حلش کردم.پس میبینیم که با حساب وریفای نشده میتونید تا سقف 70 دلار در ماه برداشت بزنید و البته مهمترین نکته اینکه پیزا اعلام کرده از 29 مهر 94 کلیه محدودیت های اعمال شده در قبال ایرانیها را لغو خواهد کرد که فوق العاده هستش  .چیزی که مهمه اینه که فعلا شما نیازی به حساب پیزا ندارید تا زمانی که با استراتژی مخصوصی که خدمت دوستان زیر مجموعه در سایت نئوباکس خواهم گفت به لحظات شیرین دریافت پول برسیدو تا اون لحظه فقط کافیه موقع ثبت نام فیلد مربوط به شماره حساب پیزا رو جیمیل یا ایمیل خودتون رو وارد کنید و دیگه تمام.


وا اما آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی (حساب پیزا رو پس قرار شد در مرحله بعدی آموزش بدم )



برای افتتاح حساب پرفکت مانی روی بنر زیر کلیک کنید.کلیک کنید.


مراحل ثبت نام رو  به صورت تصویری براتون قرار دادم که مطابق اونها لطفا عمل کنید : 



پرفکت مانی پس از ثبت نام یک شماره با نام Member ID به ایمیل شما ارسال خواهد کرد که این شماره نام کاربری شما خواهد بود و هنگام ورود باید از این کد استفاده کنید.
توجه داشته باشید ممکن است در هنگام ورود از مکانی دیگر به سایت به دلیل اینکه آی پی شما تغییر کرده از شما درخواست تایید حساب خود را با استفاده از یک پین داشته باشد. برای اینکار کافیست وارد ایمیل خود شوید و پین کدی که برای شما ارسال کرده را درقسمت مربوط وارد کنید.



برای تغییر زبان به فارسی می توانید از قسمت بالای سایت سمت راست استفاده کنید.
توضیح قسمت های مهم حساب پرفکت مانی:
Send Money: انتقال وجه بین حساب های پرفکت مانی
Statement: صورتحساب
History: آخرین تراکنش ها و تراکنش های دوره ای
Settings: تنظیمات حساب و اطلاعات شخصی
Logout: (خروج از حساب) برای امنیّت بیشتر آخر کارتان بر روی Logout کلیک کنید.