معرفی جدیدترین سایتهای کلیکی خارجی

معرفی جدیدترین سایتهای کلیکی خارجی

در این وبگاه جدیدترین سایتهای کلیکی خارجی معرفی خواهند شد .
معرفی جدیدترین سایتهای کلیکی خارجی

معرفی جدیدترین سایتهای کلیکی خارجی

در این وبگاه جدیدترین سایتهای کلیکی خارجی معرفی خواهند شد .

آموزش افتتاح حساب ارزی برای برداشت پول از سایتهای ptc

 با سلام حضور عزیزان.

دوستان عزیز سوالات زیادی داشتند و ایمیل های زیادی دریافت کردم که اکثرا در مورد چگونگی برداشت پولشون از سایتهای کلیکی مثل نئوباکس و پیدورتس و دیگر سایتهای مطمئنی که معرفی کردم ،بودش.

در این پست قصد دارم آموزش افتتاح حساب دو بانک بین المللی که همه سایتهای معتبر پرداختشون رو به این  دو حسب پرداخت میکنند و همه ایرانیها هم با این دو حساب کار میکنند و هر روزه خوشبختانه مبالغ هنگفتی ارز و دلار به کشور منتقل میشه رو توضیح بدم.


دوستان ،سایتهایی که معمولا باهاشون در زمینه کلیک کار میکنیم یا با پیزا و پیپال و پرفکت مانی کار میکنند یا اینکه فقط پیزا و پیپال.

خب سایتهایی که با پرفکت مانی کار میکنند کارمون راحته و با افتتاح حساب پرفکت که در ادامه  آموزشش رو خواهم گذاشت در عرض یک ثانیه پولمون رو از سایت دریافت میکنیم و لذت میبریم .مثل سایت پیدورتس که واقعا لذت بخش هستش کار با این سایت .


PaidVerts
خبر جدید :
 بدون وریفای کردن حساب پیزا هم میتوان کار کرد ! نقل و انتقال 70 دلار در روز با حساب وریفای نشده اشکالی ندارد !

اما در مورد حساب پیزا که سوال اکثر دوستان هستش و وریفای کردنش باید بگم مثل آب خوردن این مسئله حساب پیزا حل میشه همون جور که خودم حلش کردم.پس میبینیم که با حساب وریفای نشده میتونید تا سقف 70 دلار در ماه برداشت بزنید و البته مهمترین نکته اینکه پیزا اعلام کرده از 29 مهر 94 کلیه محدودیت های اعمال شده در قبال ایرانیها را لغو خواهد کرد که فوق العاده هستش  .چیزی که مهمه اینه که فعلا شما نیازی به حساب پیزا ندارید تا زمانی که با استراتژی مخصوصی که خدمت دوستان زیر مجموعه در سایت نئوباکس خواهم گفت به لحظات شیرین دریافت پول برسیدو تا اون لحظه فقط کافیه موقع ثبت نام فیلد مربوط به شماره حساب پیزا رو جیمیل یا ایمیل خودتون رو وارد کنید و دیگه تمام.


وا اما آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی (حساب پیزا رو پس قرار شد در مرحله بعدی آموزش بدم )



برای افتتاح حساب پرفکت مانی روی بنر زیر کلیک کنید.کلیک کنید.


مراحل ثبت نام رو  به صورت تصویری براتون قرار دادم که مطابق اونها لطفا عمل کنید : 



پرفکت مانی پس از ثبت نام یک شماره با نام Member ID به ایمیل شما ارسال خواهد کرد که این شماره نام کاربری شما خواهد بود و هنگام ورود باید از این کد استفاده کنید.
توجه داشته باشید ممکن است در هنگام ورود از مکانی دیگر به سایت به دلیل اینکه آی پی شما تغییر کرده از شما درخواست تایید حساب خود را با استفاده از یک پین داشته باشد. برای اینکار کافیست وارد ایمیل خود شوید و پین کدی که برای شما ارسال کرده را درقسمت مربوط وارد کنید.



برای تغییر زبان به فارسی می توانید از قسمت بالای سایت سمت راست استفاده کنید.
توضیح قسمت های مهم حساب پرفکت مانی:
Send Money: انتقال وجه بین حساب های پرفکت مانی
Statement: صورتحساب
History: آخرین تراکنش ها و تراکنش های دوره ای
Settings: تنظیمات حساب و اطلاعات شخصی
Logout: (خروج از حساب) برای امنیّت بیشتر آخر کارتان بر روی Logout کلیک کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.