معرفی جدیدترین سایتهای کلیکی خارجی

معرفی جدیدترین سایتهای کلیکی خارجی

در این وبگاه جدیدترین سایتهای کلیکی خارجی معرفی خواهند شد .
معرفی جدیدترین سایتهای کلیکی خارجی

معرفی جدیدترین سایتهای کلیکی خارجی

در این وبگاه جدیدترین سایتهای کلیکی خارجی معرفی خواهند شد .

پیدورتس ،شاهکاری بی مثال در دنیای سایتهای کلیکی

در کنار همه سایتهایی که کار میکنید واقعا حیفه که پیدورتس رو کنار خودتون نداشته باشید .

با کلیک روی بنر زیر عضو بشید و عید نوروز امسال  رو با مبالغ فوق العاده ای  که از این سایت خواهید گرفت  برای خودتون و خانوادتون رویایی کنید.


PaidVerts

Paidverts سایتی حرفه ای با مدلی جدید و استثنایی در بین سایتهای کسب درآمد

با تبلیغاتی به ارزش 0.001 سنت تا 100 دلار (حتی بیشتر)!

پرداخت به حساب پرفکت مانی و پیزا - حداقل برداشت 1 دلار 

وضعیت : یک سال آنلاین و در حال پرداخت
سند برداشتم مربوط به پیدورتس :

توجه : اگر سایت برای شما بدرستی باز نمی شود باید یا آی پی خود را تغییر دهید و یا dns کانکشن خود را از طریق آموزش زیر تغییر دهید :


آموزش کامل ثبت نام و فعالیت در سایت پیدورتس :

سایت paidverts در اکثر سایت های مانیتورینگ جهانی به خوبی در حال کسب امتیاز و رتبه است و دلیل آن هم تفاوت و ابتکار در سیستم کلیک و امتیاز بندی است در صورت ثبت نام و کار کردن با این سایت مطمئننا شما نیز تفاوت ها را احساس خواهید کرد .
حال بپردازیم به نحوه کار با paidverts بعد از ثبت نام ،اساس کار این سایت کلیکی یا سرمایه گذاری و کلیک امتیاز این سایت است بنام BAP که هرچه امتیاز یا BAP شما در سایت بالاتر باشد به همان اندازه از کسب درآمد بالاتر و راحت تر از طریق آزاد شدن تبلیغات با ارزش دلاری بالاتر بهره خواهید برد ، روزانه معادل ۴۰۰ BAP رایگان از طریق دیدن تبلیغاتی بنام Activation Ad در اختیار کاربران قرار میگرد دیدن این تبلیغات جهت رسیدن به مراتب بالاتر در سایت الزامی است .
بعد از ورود به سایت از منوی کناری بنام Your Navigation بر روی Paid Ads کلیک کنید تا تبلیغات نخست جهت کسب امتیاز نمایان شود .
توجه : کلیه تبلیغات اعم از امتیازی و پولی در سایت دارای تاریخ انقضا هستند و باید طی مدت زمان معلوم دیده شوند وگرنه آنها را از دست خواهید داد .
با کلیک بر روی View Activation Ad کادری به صورت زیر نمایان خواهد شد که جهت تکمیل فرایند دیدن هر تبلیغ به صورتی که در عکس مشاهده می کنید اقدام نمایید .


و در صفحه بعدی منتظر شمارش ثانیه شمار میشویم که با توجه به تبلیغات مختلف زمانهای متفاوتی دارند پس از آن متن نوشته شده در تصویر را وارد کرده و پس از اتمام تایمر یا زمان سنج confirm را بزنید :


توجه  : دوستانی که با تست انسانی شناسی سایت ( Captcha) مشکل دارند از این قسمت “کلیک کنید ” و روی Switch to Google کلیک کنید تا تست انسان شناسی ساده تر شود .
در ابتدای پست گفتیم داشتن هر BAP مساویست با دریافت 0.0005$ تبلیغ پس هر تبلیغ 25 امتیازی رایگان برابراست با :  activation ad = 25 BAP = 0.0125$   که پس از مشاهده 16 تبلیغ رایگان مطابق تصاویر بالا ، 400 BAP دریافت خواهید کرد 

که به معنی دریافت کاملا رایگان تعدادی تبلیغ با مجموع قیمت 0.2$ می باشد.

(در نتیجه برای اکتیو/فعال نگه داشتن اکانت paidverts و دریافت 400 BAP رایگان هر روز این 16 تبلیغ رو مشاهده نمایید.)
پس نتیجه مهم اینکه برای فعال شدن اکتانتتون باید این  16 تبلیغ رو مشاهده کنید تا تبلیغات پولی براتون بیاد و کارتون رو شروع کنید.
مرحله اصلی از اینجا شروع میشه و مطابق آموزشهایی که در قسمتهای بعدی ارائه خواهم کرد برای اینکه به درآمد ثابت روزانه دلاری بالا برسید باید امتیازتون رو افزایش بدید که خودش خیلی مهمه والبته خیلی ساده .

پس یادتون  باشه در این سایت:
امتیاز /BAP بیشتر = تبلیغات با تعداد و قیمت های بیشتر
یعنی هرچه امتیازتون بیشتر بشه به گروههای بالاتر صعود می کنید و درآمد شما بیشتر خواهد شد.

برای عضویت در این شاهکار دنیای ptc  روی بنر کلیک کنید و لذت درآمد بالای دلاری رو حس کنید.

PaidVerts
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.