معرفی جدیدترین سایتهای کلیکی خارجی

معرفی جدیدترین سایتهای کلیکی خارجی

در این وبگاه جدیدترین سایتهای کلیکی خارجی معرفی خواهند شد .
معرفی جدیدترین سایتهای کلیکی خارجی

معرفی جدیدترین سایتهای کلیکی خارجی

در این وبگاه جدیدترین سایتهای کلیکی خارجی معرفی خواهند شد .

پاسخ به سوالات

با سلام و درود مجدد.

دوستان زیادی در چند روز گذشته بعد از سه پست آخری که ارسال کردم پیام دادن و سوالاتی در رابطه با حساب پیزا و وریفای کردن اون و بحث استفاده از فیلتر شکن و موارد دیگر مطرح کردند که اینجا سعی میکنم بصورت کلی جوابگو باشم .

اولا -  اینکه  خواهش میکنم سوالات عمومی از این قبیل رو در قسمت نظرات مطرح بفرمایید تاجوابها مورد استفاده دیگر عزیزان هم قرار بگیره .

دوما -  اینکه همه سایتها پرداخت به حسابهای گوناگونی رو دارند که ما ایرانی ها اغلب از حسابهای پرفکت مانی و پیزا استفاده میکنیم .

و البته بانک پیزا چون تحریم کرده بود نیاز داشتیم با استفاده از آی پی آلمان یا انگلیس و اروپای غربی برای افتتاح حساب اقدام کنیم که من خودم برای حساب پیزا این کار رو کرده بودم و برداشت رو به همین صورت انجام میدادم ولازم به ذکر اینکه در رابطه با بانک پرفکت مانی هیچ گونه مشکلی از قبل نداشتیم و برداشتها از سایتهایی مثل پیدورتس و غیره رو با این بانک انجام میدادیم.


دوستانی که میخوان ثبت نام سایتهایی همچون  نئوباکس رو داشته باشند ایمیل یا جیمیل خودشون رو مقابل فیلد شماره حساب پیزا وارد کنند تا در مراحل بعدی آموزش موربوط به افتتاح حسابهای پیزا و پرفکت مانی رو قرار بدم.


خوشبختانه اقدامات اولیه صورت گرفته  و مجوزهای لازمه صادر شده و بانکهای پی پال و  پیزا از 29 مهرماه 94  بصورت مستقیم با ایرانیهای داخل کشور کار خواهند کرد و دیگه مشکلی از این بابت نخواهیم داشت.

سوما : دوستان عزیز برای کار با سایتهایی که من معرفی میکنم به هیچ گونه فیلتر شکنی نیاز نیستش .تنها عده ای از دوستان با سایت پیدورتس مشکل داشتند که اون هم با تغییر DNS و وارد کردن اون به شکل زیر مشکل حل میشه.: 4.2.2.1 در قسمت پایینی هم 4.2.2.2

و درنهایت  دوستانی که درخواست دریافت استراتژی خاص  ،مخصوصا برای سایت نئوباکس رو داشتند ،عرض  میکنم که مطابق مطالب قبلیم استراتژی ای که بوسیله اون تونستم راه 4ماهه رو در عرض بیست روز طی کنم  صرفا در اختیار عزیزانی قرار خواهد گرفت که زیرمجموعه من باشند.

موفق باشید..

پل های ارتباطی من : یاهو آیدی : NEO_TRADE

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.